Versija drukāšanai

“LaTS – veikali mūsu draugiem” Ar nelielām svinībām, pulcinot kopā vairāk nekā simts preču piegādātājus, Latvijas Tirgotāju savienība “LaTS” oktobrī atzīmēja savas pastāvēšanas otro gadadienu.

Šodien savienībā apvienojušies vairāk nekā 170 biedri, kuriem pieder turpat 400 veikali visā Latvijā.

Tagad nevienam šaubu vairs nav – “LaTS” ir uzaudzējis muskuļus un ienācis tirgū uz palikšanu. Arī preču piegādātāji pašu jaunāko, bet ne mazāko veikalu tīklu Latvijā vērtē kā uzticamu un profesionālu biznesa partneri.

AS “Rīgas piensaimnieks” tirdzniecības un mārketinga vadītāja Marija Koroļova: “Ar Latvijas tirgotāju savienību mēs sadarbojamies ļoti aktīvi. Starp citiem mūsu klientiem tā izceļas ar to, ka savu pasūtījuma grozu pamatā veido no Latvijā ražotiem produktiem. “LaTS” strādā ļoti profesionāli. Tā vadība tiešām regulāri tiekas gan ar tirgotājiem, gan preču piegādātājiem. Arī atlaižu akcijas tiek plānotas laicīgi, rūpīgi izvērtējot tā brīža pieprasījumu.”

AS “Fazer maiznīcas” tirdzniecības un mārketinga vadītājs Dinārs Ozols: “Latvijas tirgotāju savienība mūsu uzņēmumam ir uzticams biznesa partneris. “LaTS” vadība jau no paša sākuma ļoti nopietni strādāja ar veikalu īpašniekiem, prasot, lai viņi nekavētu maksājumus par piegādāto preci. Tas ir ļoti būtiski, jo citādi, paliekot bez apgrozāmiem, ražotāji var izputēt. Tāpēc es “LaTS” vērtēju kā uzticamu, drošu un lietišķu partneri. Arī uzaicinājums uz dzimšanas dienas balli un saņemtā balva bija ļoti patīkams pārsteigums.”

“LaTS” valdes priekšsēdētājs Raimonds Okmanis savienības pirmos darba gadus raksturo kā strauju skrējienu, pēc kura pienācis laiks apzināties savu vietu tirgū, nostiprināties un izvērst reklāmas kampaņu, lai palīdzētu “LaTS” veikaliem kļūt vairāk pamanāmiem.

-R. Okmanis: “Pirmie divi gadi mūsu veikala tīklam bija izaugsmes laiks. Nepārtraukti uzņēmām jaunus biedrus, kāpinājām apgrozījumu, panācām labākus nosacījumus. Tagad esam nostiprinājušies un varam vairāk uzmanības veltīt tam, lai mūsu veikali kļūtu atpazīstami un ērti pircējiem. Cilvēkiem, kuri dzīvo pagastos, mūsu veikalos jājūtas tikpat labi kā pilsētniekiem lielveikalos.” Tagad veikalu tīkls ir izveidojis jaunu zīmolu, kurā kā pamatvērtības tiek deklarētas uzticība, stabilitāte un godīgums.

Veikals ar “LaTS” izkārtni tiek pozicionēts kā veikals mūsu draugiem. Latvijas Tirgotāju savienības ļoti nopietni strādā pie tirgus izpētes katrā konkrētajā “LaTS” veikala atrašanās vietā, lai savus tirgotājus nodrošinātu ar visu nepieciešamo sortimentu un veido tādu cenu politiku, lai pagastos nevienam nevajadzētu tērēt naudu un laiku, braucot uz pilsētu un meklējot akciju preces. “LaTS” veido arī pats savas zīmolpreces no kurām “Zīļuks”, “Ozols” un “Savai ģimenei” gūst aizvien lielāku popularitāti.

-R. Okmanis: “Šis ir izaicinājumu laiks, bet mēs pierādīsim, ka esam atnākuši uz palikšanu. “LaTS” ar mērķtiecīgu un neatlaidīgu darbu pierādījis, ka latviešu uzņēmēji nav mazāk spējīgi par lietuviešiem vai norvēģiem. Krīze pati nepāries. Tikai paši uzņēmēji, strādājot, radot darba vietas un maksājot nodokļus var darīt krīzei galu. Un mēs to darām. Mūsu moto ir Raiņa vārdi: “Mēs maza cilts. Mēs būsim lieli tik, cik mūsu griba.””