Versija drukāšanai

Uz šo un daudziem citiem jautājumiem īsā sarunā atbildēja pašlaiklielākā LaTS tīkla dalībnieka, lielveikala “Solo”, īpašnieks Uldis Kvants. Atskatoties uz daudzajiem pieredzes pilnajiem gadiem, kuros uzņēmējdarbībā ir gājis tiešām raibi, Uldis piezīmē, ka veikalniekam ir divi galvenie ieguvumi, esot LaTS veikalu tīklā. Proti, pirmais no tiem ir lielie iepirkumi, kas tiek slēgti ar piegādātājiem un pēc tam par izdevīgākām cenām piedāvāti veikalniekiem.

“Tiek piedāvāta zemāka cena veikalniekam, un veikalnieks piedāvā zemāku cenu pircējam. Manuprāt, tieši tāpēc mēs varam konkurēt ar veikaliem un veikalu tīkliem, kas šķietami ir lielāki par mums,Uldis piebilst.

Pārdošanas biznesā Uldis ir jau vairāk nekā 20 gadu. Savu pirmo veikalu viņš atvēra 1994. gadā – laikā, kad viena sistēma sabruka un otra vēl tikai centās stabili nostāties uz kājām.

“Tie bija tādi laiki, kad visi tirgojās,viņš atminas.Toreiz daudzi sēdēja tirgus laukumos, daudziem bija autoveikali, daudzi jau bija atvēruši savus mazos veikaliņus. Daudzi mani draugi jau nodarbojās ar pārdošanas biznesu, tāpēc sapratu, ka ir īstais laiks, lai uzsāktu kaut ko savu.

Pagājušajā gadā trīs no četriem Uldim piederošajiem LaTS veikaliem Cēsīs piedzīvoja kapitālo pārkārtošanos un rekonstrukciju. Paralēli veikalu rekonstrukcijas procesam tika izveidota kafejnīca un uzlabota konditorejas nodaļa veikalos. Uldis uzsver, ka lielākais izaicinājums pašlaikir pēc tik straujas attīstības un progresa nostabilizēties un sakārtot veikalu struktūru un iekšējo sistēmu.

“Pēc straujas augšanas ir svarīgi atskatīties un saprast, kā nostabilizēt struktūru. Tā, lai visi zina, kas katram jādara. Lai katrs zina savu darbu. Ir svarīgi savest kārtībā uzņēmumu tiktāl, lai katram darbiniekam viss būtu skaidrs.

Neatlaidību, enerģiju un degsmi sasniegt jaunus mērķus arī pārējiem LaTS tīkla dalībniekiem – gan esošajiem, gan tiem, kas vēl domā par pievienošanos!